Pohvale in pritožbe

 

ZADOVOLJSTVO PACIENTOV

Zaposleni v Bolnišnici za otroke Šentvid pri Stični si prizadevamo, da bi bili pacienti zadovoljni z zdravstveno obravnavo in z bivanjem v naši ustanovi. Pri tem nam lahko veliko pomagajo povratne informacije, zato nam vaše mnenje veliko pomeni. 

Anketa o zadovoljstvu staršev/skrbnikov

Anketa o zadovoljstvu pacientov

Če menite, da ste bili zadovoljni z vašo zdravstveno obravnavo, zdravstveno obravnavo vašega bližnjega ali našimi storitvami na splošno, lahko vložite pohvalo. Pohvala se lahko vloži ustno, pisno, po telefonu ali po elektronski pošti: pohvale@bos-sentvid.si

Po prejemu pohvale bodo z njeno vsebino seznanjeni direktor, strokovni vodja, glavna medicinska sestra in predstavnik kakovosti. Pohvale bodo posredovane tudi vodji enote/oddelka ali osebi na katero se pohvala nanaša. BOŠ lahko v primerih, kadar oceni da je to smiselno, vlagatelja pohvale zaprosi za soglasje za objavo vsebine pohvale na intranetni spletni strani bolnišnice.

 

ZAHTEVA ZA PRVO OBRAVNAVO

V skladu z določili Zakon o pacientovih pravicah (Ur. list RS št. 15/2008) lahko pacient neposredno med zdravstveno oskrbo izrazi nezadovoljstvo pri izvajanju zdravstvene oskrbe ali nezadovoljstvo z odnosom zdravstvenega delavca oz. zdravstvenega sodelavca.

Glavno načelo mirnega, hitrega in učinkovitega reševanja sporov je, da se ti rešujejo in končajo tam, kjer je nastal povod za spor. Zdravstveni delavci si morajo prizadevati za odpravo nezadovoljstva pacientov, da jim ponudijo dodatna pojasnila ali sprejmejo ustrezne ukrepe še med trajanjem zdravstvene obravnave. Če pacient ni zadovoljen z zdravstveno obravnavo v BOŠ, se nesporazum poskuša rešiti tako, da se neposredno med samo zdravstveno obravnavo v posamezni organizacijski enoti s pacientom pogovori najprej oddelčna medicinska sestra oz. odgovorni zdravnik na oddelku, nato glavna medicinska sestra bolnišnice, strokovna vodja ali direktor. Če pacient s pojasnili in dodatnimi ukrepi še vedno ni zadovoljen, ali pa svoje nezadovoljstvo izrazi po zaključku zdravstvene obravnave, te obravnavajo pristojne osebe v postopku zahteve za prvo obravnavo kršitev pacientovih pravic.

Navodila za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic

OBR SVK 003 Pisna zahteva za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic

 

ZASTOPNIKI PACIENTOVIH PRAVIC

Na območju zdravstvene regije Ljubljana delujejo zastopniki v prostorih NIJZ, Območna enota Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana. Dostopni na: zastopniki pacientovih pravic

zastopnik pacientovih pravic

  

Posodobljeno: 9.5.2025